Sunday, May 16, 2010

Mother Day Passion Fruit Cheese Cake

5 comments:

Dorene said...

Hi May, So happy to see you baking again.Your Passion Fruit Cheese Cake look delicious.

Nicole Hah said...

May,

你做的Passion Fruits Cheese Cake 吗??? Nice oh...

Unknown said...

May,

Passion Fruits Cheese Cake 我也有做过, 我也非常喜欢这个味道。在母亲节那天我也做了Chocolate cheese mousse cake,只可惜我没拍,因为相机我先生带去上班,所以好多美食我都没机会拍下来。很开心你现在又可以看到你的美食了。

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Nicole Hah said...

May,

Happy Birthday to you
Happy Birthday to you
Happy Birthday to May
Happy Birthday to you

祝福你生日快乐,笑口长 开,心想事成。

想必 这次的生日应该是蛮 有意义 的吧!早前你大女儿生病,让你操心了好一段时间,现在女儿没 事了,可以安心啦! 呵呵 ~~~

Kenny & Nicole 一同献上的祝福