Monday, September 1, 2008

侄 儿 的 生 日 会

我 的 侄 儿 下 个 星 期 六 生 日, 但 是 我 和 家 婆 , 小 姑 一 家 人 将 会 去 马 六 甲 旅 行, 所 以 上 个 星 期 六 提 早 在 家 婆 家 庆 祝,我也帮忙煮了一些食物。


侄 儿 很 喜 欢 踢 足 球, 所 以 每 年 的 生 日 多 数 是 足 球 造 型 蛋 糕。


杏 片 兰 花 虾


炸 鱼 丸 和 迷 你 香 肠

石 榴 鸡 及 酥 炸 春 卷

Pizza

Bo Bo Cha Cha

芒 果 布 丁

果 冻

17 comments:

Sherrie said...

May

happy belated birthday to your nephew...

May said...

Thanks..Xueli

ds said...

Wow, so much food. Not too late to wish your nephew HAPPY BIRTHDAY. :)

L-5 said...

May

Wow! Nice food!

Happy Birthday to your 侄 儿. :)

Cheers
L-5

May said...

ds,L-5

Thanks for your birthday blessing!

Eileen said...

May,

祝你的侄儿生日快乐,学业猛进!

May said...

Eileen,

谢谢你的祝福!

Mabel said...

May

Better late then never, wish your nephew a happy belated birthday.

you back from your Malacca trip? We been there for day trip once, never stay overnight before. Let me know where you stay.

May said...

Mabel,

Thanks for your birthday blessing!
I'm going to Malacca tmr and will be back on Sunday, we will be staying in Mahkota hotel.

Sally said...

happy birthday to ur侄儿,
马六甲我也常去,都是自己开车去,当然也是去寻美食咯,哈哈

May said...

Sally,

谢谢你的祝福!
我蛮喜欢去马六甲游玩,也很喜欢那边的美食。

Unknown said...

May,

我先祝你和家人中秋节快乐!

Eileen said...

May,

我预先祝你中秋节快乐,阖家安康!

May said...

Joanne, Eileen,

谢谢你们的祝福!
我也祝你们中秋节快乐,合家平安!

said...

Hi May,

月是中秋分外明,
我把问候遥相寄;
皓月当空洒清辉,
中秋良宵念挚心;
祝愿佳节多好运,
月圆人圆事事圆!

Kate said...

好累啊……和太阳打了几天的架,想夺个月亮送给你,没想到那个家伙一点面子都不给!我一气之下把月亮踩成了月饼,不介意就收下吧!祝中秋快乐!

May said...

Hi bg,

谢谢你们的祝福!
我也祝你们中秋节快乐,合家平安!

Hi Kate,

谢谢你,怎会介意收下呢!我也祝你中秋节快乐,合家平安!