Sunday, March 2, 2008

Golden Pillow 金枕头





Before Bake










After Baking













Curry Chicken filling wrapped inside the bread










好久沒做面包了,刚好今天煮了一鍋的咖哩鸡 ,所以决定做金枕头面包。
烘好的面包香味扑鼻,柔软的面包配上香浓的咖哩鸡,真是太棒了。。。

11 comments:

Somewhere in Singapore said...

May

your curry chicken looks very attrative....

Dorene said...

May, it seems that everybody is coming back to baking routine liao and all start with baking bread look very wonderful.Your bread look great.

Eileen said...

May,

哇,面包配咖喱鸡没得顶,我也喜欢这样配。好吸引人哟!

Sally said...

may

金枕头面包卖相好好哟,和外面卖的看起来一样叻。。

Unknown said...

May,

金枕头面包我还是第一次听过呢!真是山龟!嘻嘻!看了也流口水了!

May said...

Sharon,

Thanks for your comliment.

Dorene,

Yeah, you are right, now everybody resume back to their baking routine.
Thanks for your compliment.

Eileen,

是啊!面包配咖喱鸡的確没得顶,我本身很喜喜欢吃。

Sally,

謝謝你的讚美。 不過還不能比美外面卖的啦,你太誇獎了。

May said...

Joanne,

金枕头面包你沒吃过嗎?外面有卖933 金枕头面包,是把咖喱鸡包在面包裏面。

Becky said...

Hi May,

金枕头面包做得好吸引人耶。Well done!

Unknown said...

May,
不曾品尝过。昨晚就问老公有没有曾听过金枕头面包, 他说好像是有听过,不过是delivery to home 的。下一次就来试试做.

Mabel said...

Wow May,

金枕头面包真得很美很棒,你真行哦。真希望我也能做成这金枕头面包咳。

May said...

Becky,

Thanks for your praise.

Joanne,

我不太清楚是否有 home delivery,上一次我是在Katong那一帶買的。這金枕头面包不難做,可以试试做看看。

Mabel,

Thanks for your praise.
這金枕头面包不難做,我相信你也能做得成。