Tuesday, July 8, 2008

扣 肉 包


扣 肉 包 是 家 人 的 最 爱, 星 期 天 只 做 了 600 克 的 肉 不 太 够, 一 下 子 就 吃 完 了。

13 comments:

Margaret said...

hi May

Your culinary skills so superb, your meat must be very tasty, eat one cannot stop, of course not enough lah....hahaha...

Unknown said...

May,

扣肉包也是我的最爱。卖相不错哟!

Somewhere in Singapore said...

扣肉包 i also like, but i don't like fatty fatty meat... kekeke...

Sally said...

may

看到你的扣肉包好想吃哦,我也好久没煮这道了。。

Sherrie said...

May

扣肉包,我喜欢,不过我喜欢吃那包多过那肉。我喜欢那烧烧软软的包。

L-5 said...

May

扣肉, my favorite. Goes with anything also nice. Goes with 包, perfect match. yummy yummy.

Cheers
L-5

May said...

Margaret,

Thanks for your praising. Indeed this meat is very tasty.


Joanne,

我本身也蛮喜欢吃扣肉包,不过我都是选比较瘦的肉。

Sharon,

Same as you, i also don't like fatty meat, i will choose the 瘦肉.

May said...

Sally,

你做的扣肉包也很棒,想吃啊!那就快点动手煮吧!


Xueli,

其实我和你一样也蛮喜欢吃刚蒸好热腾腾又软软的包。

L-5,

Your are right, indeed this 扣肉 is very nice, goes with anything also nice.

Nicole Hah said...

May,

扣肉包也是我的最爱耶!呵呵~~~

好吃。。。嘻嘻~~~

May said...

Nicole,

相信扣肉包应该是大多数人都爱吃的吧!

Anonymous said...

啊~~~
流口水了。。
有得看没得吃。。很痛苦啊!

Eileen said...

May,

看到扣肉包,我流口水了。嘻嘻。。。

May said...

Hi Kit,

欢迎你来到我的部落格, 对不起啊!让你第一次来我的部落格就流口水~~~


Eileen,

扣肉包是大多数人都爱吃的,所以爱吃的人 就会流口水了!